مراکز خرید دبی
نوشته شده توسط : تینا

مرکز خرید city center دبی

یکی از مراکز خرید معروف دبی که بسیار پر زرق و برق است و طرفداران بسیاری دارد، مرکز خرید سیتی سنتر می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است. این مرکز خرید علاوه بر مرکزی برای برند های روز دنیا، مرکزی برای تور دبی تابستان 98 تفریح و شادی نیز می باشد. در مرکز خرید City Center انواع فروشگاه های برند پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی و ... و 11 سالن سینما و تئاتر، شهربازی، سالن بولینگ، رستوران و کافی شاپ های لوکس و ... موجود می باشد. 

مسافرین عزیز تور دبی در این مرکز خرید علاوه بر داشتن خریدی خوب می توانند روزی مفرح را داشته باشند.

 

 

مرکز خرید city center دبی 


مرکز خرید Dubai Mall دبی

یکی از بزرگترین مراکز خرید خاورمیانه و جهان که بسیار در میان مسافرین و مردم بومی طرفدار دارد، مرکز خرید دبی مال می باشد. در این مرکز خرید بیش از 1200 فروشگاه های برند مختلف، سالن های مجهز سینما و تئاتر، شهربازی کودکان، رستوران و کافی شاپ های به نام و معروف، هتلی مجهز، آکواریوم، پیست اسکیت سواری، پارکینگ و ... را دارا می باشد.

مسافرین عزیز تور دبی که به دنبال جایی برای خرید و تفریح هستند حتما به مرکز خرید دبی مال مراجعه نمایند.

 

 

مرکز خرید Dubai Mall دبی

 

مرکز خرید Dubai Mall دبی


مرکز خرید City Walk دبی

یکی از مراکز خرید معروف و تازه تاسیس شهر دبی که نمادی از زندگی شهری فوق مدرن می باشد، مرکز خرید سیتی والک است که بسیار لوکس و شیک می باشد. در این مرکز خرید که دنیایی از مارک و برند های معروف است دارای خانه های سلامت که تور دبی تیر 98 شامل سالن های آرایشی مردانه و زنانه با خدمات مختلف، نمایندگی لوازم آرایشی و بهداشتی، خانه ی اغذیه و خوراکیهای خوشمزه، سالن های سینما و تئاتر، مکانی برای نمایشگاه های مختلف، رستوران های لوکس و کافه ها و ... می باشد. 

گفتنی است که این مرک خرید در قلب شهر واقع شده و تمتای مسیر ها به این مرکز خرید ختم می شود. مسافرین عزیز تور دبیمی توانند خریدی خوب و یا ملاقات های خوبی در مرکز خرید City Walk داشته باشند.

 

 

مرکز خرید City Walk دبی

 

مرکز خرید City Walk دبی


مرکز خرید اوت لت دبی

یکی از مراکز خرید معروف دبی که بسیار در میان مردم طرفدار دارد، مرکز خرید اوت لت می باشد که بیش از 200 فروشگاه با برند های روز دنیا دارد. این مرکز خرید انواع کالاهایی که از مد افتاده ایند و دیگر ترند روز نیستند را با قیمیت ارزان به فروش میرساند. 

مرکز خرید اوت لت بیشتر مورد توجه کسانی است که به دنبال آف ها تور کیش و تخفیف های خوب هستند و زیاد به دنبال مارک های روز نیستند. مسافرین تور دبی که به دنبال خریدی ارزان هستند می توانند به این مرکز خرید مراجعه نمایند.

 

 

مرکز خرید اوت لت دبی

 

مرکز خرید اوت لت دبی

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,بهترین مراکز خرید دبی,مراکز خرید ارزان دبی,بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: